Dostawa na terenie Warszawy i okolic
600 048 406
info@floli.pl
znajdź naskontakt

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę złożyć zamówienie?
  • zamówienie można złożyć na naszej stronie internetowej floli.pl. Zamówienie złożysz w kilku prostych krokach:
    • wybierz bukiet który chcesz zamówić, możesz również dodać upominek
    • wybierz datę i godzinę dostawy, dodaj bilecik dla odbiorcy
    • wypełnij dane odbiorcy oraz dane kupującego (jeśli kupujesz jako firma koniecznie podaj dane potrzebne do wystawienia faktury)
    • opłać zamówienie
    • otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji na wskazany przez Ciebie adres email
    • Bukiet zostanie dostarczony na wskazany adres
  • zamówienie możesz również złożyć osobiście w kwiaciarni stacjonarnej
2. Jak opłacić moje zamówienie?
  • zamówienie można opłacić przez dostępne na stronie płatności PayU
  • w kwiaciarni stacjonarnej 
  • przelewem na konto w Banku ING: 43 1050 1025 1000 0092 6542 2049
3. Co jeśli nie dostarczacie bukietów pod wybrany przeze mnie adres?

w takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy pod adres: info@floli.pl lub telefoniczny +48 600 048 406. Postaramy się zaproponować dogodne rozwiązanie.

4. Chcę wysłać kwiaty na konkretną godzinę np. ślub, pogrzeb? Jak to zrobić?

Prosimy zaznaczyć konkretną godzinę dojazdu dla kuriera (przy wybieraniu daty i godziny dostawy). W komentarzu prosimy wpisać instrukcję, która ułatwi nam wypełnienie tego zlecenia – np. ślub zaczyna się o 14.00, osoba kontaktowa, nr telefonu.

5. Co jeśli wybrany przeze mnie bukiet nie jest dostępny?
Dbamy o to by nasza oferta była aktualna. Jeśli zdarzy się jednak, że dany produkt nie będzie chwilowo dostępny skontaktujemy się z Kupującym w celu ustalenia dalszych kroków.
6. Czy muszę się zarejestrować na stronie Floli aby złożyć zamówienie?
Nie, rejestracja nie jest wymagana. Zamówienie można złożyć jako gość.
7. Czy współpracujecie z firmami? Na jakich zasadach?

Tak, serdecznie zapraszamy do współpracy – szczegóły oferty znajdziecie Państwo tutaj. Zapraszamy do kontaktu: firma@floli.pl

8. Czy mogę u Was zamówić oprawę kwiatową ślubu, innej uroczystości?

Realizujemy zlecenia indywidualne takie jak oprawa ślubu, urodzin, komunii czy innych imprez okolicznościowych. Prosimy o kontakt w sprawie omówienia szczegółów i wyceny pod nr tel. +48 600 048 046 lub email info@floli.pl

9. Czy mogę dołączyć życzenia do bukietu?
Tak, proszę zaznaczyć pole ‘Dodać dedykację?’ i wypełnić treść bileciku podczas składania zamówienia.
10. Chcę wysłać drobny upominek razem z kwiatami – czy jest to możliwe?
Tak, proszę dodać wybrany upominek w trakcie składania zamówienia (czekoladki, miś, balon, inne), a my dostarczymy go wraz z bukietem.
11. Jak dbać o kwiaty cięte?
Aby przedłużyć trwałość kwiatów ciętych należy codziennie podcinać końcówki ostrym nożykiem lub sekatorem i wymieniać wodę w wazonie.
12. Masz inne pytanie?

Zadzwoń do nas tel. +48 600 048 406 lub napisz info@floli.pl.

Wszystkie nasze bukiety i kompozycje wykonane są z najwyższej jakości kwiatów, ze starannością i dbałością o każdy szczegół.
usercartmap-markermagnifiermenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram